Nytt & fräscht!

Hej, som ni kan se har jag ändrat utseéndet på min blogg. Jag vart ganska nöjd förutom lite små saker men själv tycker jag det va bra eftersom jag aldrig gjort det förut! Hoppas ni tycker om det.
Har inte bloggat på nån dag tror jag, vet inte riktigt lite vimsig av mig. Men iallafall, igår var jag på cozmoz som är en ungdomsgård i borlänge, där hade clubnova disco vill ni se bilder så gå in på www.clubnova.se, vart med på några utav bilderna pinsamt nog. Men jag hade skit kul! Och det var  verkligen inte sista gången jag var där. Hanna & Liam är här över helgen det är Mauds barnbarn och Maud är pappas fru. Haha komplicerat men ändå enkelt!
Jaja, nu ska jag gå och kolla på sex and the city filmen eftersom jag inte hade nått för mig och jag bara har sett halva.
Och jag hoppas det kommer mer avsnitt och filmer med sex and the city för det är ett så otroligt bra program tycker jag!
Det var allt för mig.
Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0