Idag rinner tårarna.

Du skulle ha fyllt år idag, 69 år.
Du är i himmelen nu, fan vad jag saknar dig! Fan vad ont det gör!
Jag älskar dig så mycket och det går inte en dag utan att jag tänker på dig mormor! Det värker i mig att vara utan dig. Jag har snart vart utan dig i 4 år. nästan 4 långa år.
Två saker kommer jag aldrig glömma, den första är hur mycket jag behövde dig utan att tänka på det. Du betyder fan mer än vad jag visste man kunde betyda. Det gör så ont att vara utan dig!
den andra är att jag aldrig kommer glömma den dagen våra liv förändrades, den dagen du försvann och lämnade ett stort tomt hål i våra liv, i våra hjärtan.
Jag älskar dig mormor, grattis på födelsedagen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0