Hej och förlåt!

Hej, som ni kanske har märkt så var det nu ett bra tag sen jag bloggade, och det ber jag om ursäkt för!
Jag har haft mycket på gång så jag skyller på det. Men det ska det bli bättring på!
Och under dom dagarna som har gått har jag hunnit med mycket! En kort sammanfattnig kommer här:
Fredagen den 5 till lördagen den 6 var det körläger i grytnäs församling och det var superskojigt!
När jag hade kommit hem från körlägret på lördagen var det bara att kasta sig in i duschen och vidare på bröllop!
Det var även mitt första bröllop och det var så vackert! Grattis Moa och Magnus!
Sen på söndagen den 7:de var det dop för lilla Vilda som va lika söt som vanligt!
Sen var det skola måndag-fredag lika hektisk som vanligt.
Jag och Sandra hann även med att missa bussen både torsdag morgon och fredag morgon.
Så på torsdagen kom vi försent till biologin, och vi hade prov den lektionen, ajaj!
På fredagen missade vi bussen med några få sekunder, vi gick in till bussgods och frågade när nästa buss till krylbo gick, men där hade vi tur som fick skjuts med en snäll Dam! Tack till dig okända kvinna!
även den morgonen kom vi försent till biologin. Sandra följde med mig hem från skolan och på kvällen for vi till Leo och roade oss, trevligt hade vi! Vi åkte hem på natten och Sandra sov hos mig.
Lördag morgon gjorde jag och Sandra ett försök till att prestera lite läxor och grattis till Sandra som skrev 4 rader på SO uppgiften! Sandra for hem vid 2 och sen på kvällen mötte jag henne vid Karlbo pizzeria där vi tog cykeln och for hem till Leo, Oskar kom efter ett tag och vi kollade på Hostel 1! Sen kom Alex och hämtade mig på moppen och vi åkte hemmåt i kylan.
Nu är klockan 14.01 och den här dagen har jag hunnit med att sova till ca.12 sen kollade jag på film och den va jätte bra den hette all the boys loves Mandy Lane, kolla gärna på den!
Och nu sitter jag här och ser att jag har skrivit ett väldigt långt inlägg! Så jag ska inte plåga er med mer för den här gången. Ha det bra tills nästa gån (förhoppnings vis inte för långt bort!)
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0