Hej där!

Hejsan. Idag vaknade jag, klev upp ur sängen som dom flesta andra gör, åt frukost och satte mig framför TV:n.
Där hittade jag inget intressant så jag la mig i sängen och gosade med katten. Där fick man inte heller någon ro så det var bara för mig att ta fram det där elendiga Europa arbetet och sätta igång! Till det hade jag en kopp med soppa.
Sen kom Sandra och det var tänkt att vi skulle jobba på uppsatsen men istället vart det en massa fotande på mig, sandra, oss och katterna. Men nu har jag i alla fall skrivit inledningen till arbetet och om Norden.
Sen for Sandra hem till sig och jag plockade fram guran! Det vart en kortis men sen har jag lyssnat på en massa härlig musikal musik! Jag bara älskar Dirty Dancing och låten time of my life! Den sätter sig på hjärnan som ett envist klistermärke, jag hann också med lite Grease låtar. Men nu ska jag börja förbereda maten för snart kommer Pauline och mamma hem! Hade bra tills nästa gång. puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0