Uppdaterat!

Tjolahopp!
Som ni ser är det ny design på min blogg nu och det får vi tacka Sandra för! Jag är hel nöjd, helt enkelt jag gillar´t!
har inte bloggat på ett bra tag nu känns det som iallafall! I veckan har det inte hänt så mycket, i måndags fick vi köra permobil och rullstol på svenskan. Annelie Norlander hälsade på oss. Hon var hos oss tidigare för nån vecka sen och berättade om sin motorcykel olycka. Väldigt tragiskt, men Annelie kan verkligen se det ljusa i saker! Tack för inspirationen, du är en stark kvinna! Iallafall så kom hon så fick vi testköra lite då. Kul var det! Tisdags hände inte mycket, vi hade matte prov och det gick käpp rätt åt helvete! ursäkta språket. Jag tror att jag kommer bli icke godkänd men vi hoppas väl på ett Godkänt! Idag är det onsdag och onsdag är likamed kör! Kör är så otroligt kul och jag önskar att det var kör två gånger i veckan, men jag får nöja mig med det jag får! just nu sitt/ligger jag i sängen hemma hos pappa. Jag kom hit för ett tag sen från mamma efter att jag hade hjälpt henne att baka lite.För imorn fyller morfar jämnt! Hela sjuttio år! Så då blir sjuttioårsfest!
Nu har jag nog fått allting sagt men om det skulle ploppa upp något mer så kommer det på bloggen.
Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0