Time to sleep.

Ja, hinner inte blogga så särskilt mycket idag, men ett litet inlägg iallafall.
Idag vaknade jag med en väldans värk i kroppen ont i axlarna och ner på ryggen.
Morgonen var inte heller den bästa, larmet gick 6.40, smart som man är går man upp stänger av larmet och går och lägger sig i sängen igen. Resultatet vart att jag vaknade halv åtta och stressade iväg mig till skolan!
Idag slutade jag tidigt så jag kom hem strax efter två. Frammåt fyra träffade jag Sara & Matilda vi strosade lite på stan, Sara inhandlade en jätte fin stickad kofta och ett par örhängen men för mig och Matilda dög det med att prova!
Nu är det dags att avsluta så att morgondagen inte resulterar som denna dagen!

Nos vemos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0