Socker på min äggmacka.

Igår (lördag) färgade jag och klippte håret, håret vart rött och en aning kortare.
Färgningen vart inte den bästa så den ska jag göra om nån gång i veckan kanske. Men vi får se!
Jennifer hade tjejkväll så vi firade henne det var kulkul! Sen drog vi ner på stan iallafall nästan hela gänget.
På väg mot stan träffade vi en massa folk, och jag lär säga att det tog en otroligt tid att komma ner! Kanske tog två timmar, hahaha. Nere på stan gick vi runt, pratade med folk och hade trevligt. Jag hann dock inte vara på stan så länge innan det var dax för mig att kila hemåt. Skit kul var det och grattis Jennifer!
Defenitivt repris tjejer.
Imorse vaknade jag av att katterna försökte riva hela huset, nejdå men nästan. Elsa käkade sönder min mp3 hörlurssladd till ett antal bitar, Ester kutade runt och bet mig mm. Tillslut vart dom iallafall lugna och jag fick sova lite till. När jag sen vaknade för andra gången var klockan strax efter elva, jag klev upp och hoppade in i duschen, sen lagade jag frukost ocg fixade lite. Vi åt äggmacka till frukost och jag tror jag var en aning trött för som rubriken lyder så hade jag socker på min äggmacka! Hahah, det var väl allt för mig den här gången.
Tack och adjö klockan fjorton femtiotvå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0