Ops.

hej, jag ber om ursäkt för det hemskt dåliga bloggandet men jag har inte hunnit!
Men nu är jag här så ta för er. I fredags sov Jossan hos mig och vi hade jätte roligt kan man ju lätt säga!
Sen på lördags morgonen åkte hon hem och ner på stan, jag och pauline gjorde oss iordning sen åkte också vi ner på stan för hon skulle jobba på City cafét och jag gick på H&M och köpte hårspännen och så köpte jag lypsyl på apoteket, haha inte direkt storshopping men iallafall, sen på eftermiddagen åkte jag Tove och Cornelia till Frida och där badade vi jacuzzi eller hur det stavas i ca 3 timmar och sen bastade vi en snabbis, sen kollade vi på TV, åt mat och sen till vårt sällskap kom Brunis! på kvällen åkte alla hem till sig, tack för en trevlig kväll brudar jag älskar er!
Och jag kommer sakna dig otroligt mycket Cornelia, du lämnar mig i 3 veckor och åker till Thailand, men du får ha det bra iallafall! Idag har jag städat och mublerat om på mitt rum, och jag vart jätte nöjd med resultatet! :)
Nu ska jag gå och skriva lite på antingen SO:n eller svenska deckaren, men hade bra!
Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0