Onsdag idag

jamen visst! Idag är det onsdag har inte hänt sådär jätte mycket, värmen och varmvattnet var avslaget idag i skolan för dom skulle byta till fjärrvärme, kyligt var det i vissa klassrum men vi klarade av dagen.
Tät i näsan kom jag hem och slog mig ner vid datan ett tag, sen åt jag mat med pappsen och sen for det vidare ner på stan till kören. Jag var tyvär inte med och sjöng idag på grund av min förkylning. Till mitt sällskap hade jag Ulrik som en en gång var med och tittade när mina små sångfåglar sjöng! Och duktiga var dom verkligen!
Sen vart det hem och framför datan igen. Sedan tog jag och min storasyster Pauline en liten promenad ut i det kalla höst vädret, kameran åkte med så någon bild hade jag tänkt slänga in men inte just nu.
Nu ska jag gå och krypa ner under mitt duntäcke i min varma säng och plugga lite hemkunskap eftersom att jag har prov imorn!
det var allt för mig, sov gott inatt sötnosar!
Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0