Hola!

Hola på er, klockan är nu tolv och femtiofem jag har spanska och sitter i datasalen, det är meningen att jag ska söka information om Jessica Alba, men men här sitter jag och bloggar!
Tänkte blogga idag på SO-lektionen men icke då kunde jag inte logga in.
Måste påpeka att det har varit otroligt mycket strul och problem med blogg nu de senaste dagarna, min header försvinner till och från och ibland går det inte att logga in? Och jag är inte själv om det!
Vi får väll hoppas på att det blir bättre för det är väldigt störande när det håller på så här.
Nu ska jag försöka få lite jobb gjort så kanske vi ses i eftermiddag/kväll efter kören.
puss&kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0