en helt vanlig torsdag.

Hej på er, idag är det torsdag och nu är klockan tjugioett nolltvå.
Det har inte hänt särskilt mycket, igår hade jag kör och det var som alla andra gånger, superkul!
Idag hade vi hemkunskap sista lektionen och jag må säga att vi lagade god mat!
Det vart qourn gryta med grönsaker och ris, linsgryta av röda linser, falafel och till det tzatziki.
Jag åt mig proppmätt och det är jag glad för. för det var väldigt smaskigt!
Sen for vi med bussen till stan och där gick jag och handlade ingridienser, mycket baka kommer det att bli för morfar fyller år! Jag gick hem med grejerna och sedan tillbaka ner på stan igen, där mötte jag mamma och vi strosade runt lite överallt.
Det vart blandannat en tur på banken, åhlens, kicks, hennes, veromoda och lindex.
Jag inhandlade inte så mycket men en ny foundation och en hårfärg vart det iallafall!
Till helgen blir det att klippa sig och färga håret så en bild kommer nog ska ni se. Nu har jag inget mer att tillägga så tack för mig. Och nu är klockan tjugioett nollnio!
Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0