En helg med min bästa.

Igår vart det som tidigare sagt, jag åkte till Robin och där varockså Sandra. Sandra slingade håret på Robin och efter ett tag så kom Moa och Pontus och gjorde oss sällskap!
Jag, Moa och Pontus drog till pizzeria tallen och där träffade vi bland annat Sara, Matilda, Brunis, Micke och Max.
Vi beställde med oss en stor pommefrite och sen for vi tillbaka hem till Robin.
Där kollade på filmen Varg och åt pommefrite. Sen åkte Moa och Pontus hem till sig och så småning om åkte även jag och Sandra hem. Sandra sov kvar hos mig och det var trevligt värre. Man kan ju iallafall säg att vi sov ut!
Vi släckte nån gång vid 23-24 och vaknade när klockan var 11.54. Skönt sov vi också.
Då gick vi upp och åt frukost, jag tog en dusch sen gjorde vi oss iordning. Efter ett tag kom Sandras pappa och hämtade oss, Sandra åkte hem till sig och jag gick ner på stan och mötte mamma, där kollade vi på skor åt mig och jag hitade ett par riktigt fina på H&M tyvär fanns dom inte i min storlek men vi ska kolla efter dom i Falun.
Vi tog en snabb runda på coop, mamma köpte lite mat osv. Sen åkte mamma hem och jag traskade hem till Sandra.
Nu har Sandra gjort iordning mitt hår och det var riktigt snyggt tycker jag och nu håller hon på och fixar sitt eget.
Snart ska vi gå hem till Sandras pappa och äta lite mat där, sen bär det av till Leo!
Det var allt för den här gången då. Jag ska försöka lägga upp lite mer bilder också. Har varit ganska dålig med det men det ska det bli skärpning på!
Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0