23.32

Linnéa vart det som sagt! Har saknat dig ska du veta men idag fick jag ju träffa dig! :)
Och kul hade jag verkligen! haha ;)
Sen for Linnéa hemmåt och jag satte mig vid datorn och tråkade mig, och tur var väl det för där fans Josefine!
Och hon hade lika tråkigt som mig så jag gick och mötte henne vid beppes och därifrån gick vi hem till mig, det vart en massa prat blandannat och TV tittande.
Sen gick jag Jossan och Pauline ner på coopen och köpte godis, där mötte vi Sandra och Tove!
Sen hemmåt igen och så kollade vi lite på Ace vaentura (stavning?) haha iallafall, men sen kom Paulines besök så jag och Jossan hamnade på Paulines rum framför datan! Där forsatte vi i nån timme och nu har jag nyss kommit hem för ett tag sen efter att ha följt Jossan till karlbergsparken i duggregn. Hade jätte roligt idag och hann med massor!
Nu ska jag krypa till kojs för mina ögonlock orkar inte hålla sig öppna. Sov så gott snyggingar så kanske vi ses imorn!
Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0