dagen, 22/11

Vaknade upp på tok för tidigt än vad min kropp ville av larmet.
Gå och lägga sig halv två och kliva upp nio är ingen större favorit.
Jag och Pauline for ner på stan hem till mamma där jag slog i min lilltå på en järnlist så jag börja blöda, on som tusan har jag! Sen traskade jag mamma och Pauline ner till biblioteket där det var prisutdelning i folkare fototävling.
Pauline vann och jag var modellen åt henne så man var ju lite små stolt!
Sen ställde jag mig i kö på en bok där som jag längtar till att läsa!
Magdalena Graf det ska bli ett sant nöje att få döda dig.
någon som har läst den? var den bra? tackar för svar. Jag läste även tidningen och det förbyllar mig vilken skillnad det är på straffen för mord! Läste om folk som blivit dödade och dom hade blivit dödade på samma sätt och den ene fick 3 år och den andre fick 11 år! (två olika mord) Orättvist skulle jag kalla det. Sen fyllde jag äntligen på min mobil!
Nu ska jag gå och äta underbart god mat, det blir stek med vitlökskroketter, sallad och sås!
smarrigt värre.

Kommentarer
Postat av: frida

jepp! har läst den. skit bra är den!

2008-11-24 @ 08:34:56
URL: http://fholmlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0